Fredag!

Go'morgon!!
Hoppas alla har sovit riktigt gott inatt!
..lika gott som jag gjort!
 
Ja, för helvete i havet va gött jag har nanat inatt!
Som en klubbad utter asså!! :))
Himla fint!
..men jag hade ju inte haft några som helst
problem att sova ett par timmar till, egentligen. ;)
Men det blir ingenting med det!
Jobbet är viktigare. ;)
 
Men som sagt gött har jag sövit i alla fall!
..och drömt en massa också. 
Om min ena kära kusin bland annat. :)
 
Men nu får jag sätta lite fart här!
Ska bara sända en liten grattishälsning till
Carro Kickidog Ericsson som idag
blir hela 27 år gammal
-Gratulerar på bemärkelsedagen
gamle kamrat! :))
 
..men vi har ett födelsedags"barn" till!
 
Gratulerar på 34årsdagen "farbror"Fräddfan! ;)
Hoppas du får en toppendag,
så ses vi sen ikväll. :))
 
 
Äh, hej me er gott folk! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0