Fredag!

Nämen go'morgon!
Sovit gott?!
..det har i alla fall jag gjort. 
Vilket dock inte är så konstigt att jag gjort. 
Helt slut i kroppen och med lite droger på det. 
Här kommer förklaringen:
Den 23:e oktober opererades jag, och sedan
dess har jag haft lite bekymmer med detta.
Men jag är en sån där som känner att
det nog snart går över..
..men nä, nu har det snart gått tre månader
och det har snarare blivit värre. :(
 
Så när jag kommit till arbetet igår, tagit min kaffe
och tjötat med min kära Ida så stämplade jag
in och fick order av min chef att lägga mej
på alla fyra under borden och skrubba lite. ;)
Hahaha! Chefen skulle visa först, och lite
skrattkalas blev det, och själv såg jag mej lite som Askungen där jag låg och skrubbade. ;)
Det var inga konstigheter utan jag skrubbade på..
Det var först när jag nästan var klart och skulle
resa mej upp som något hände. :-/ 
Det snurrade till och svartnade ordentligt
framför ögonen. Så det var liksom bara att hänga
sej över bordet och låta svimningen komma. :(
Problemet var ju sen att skiten inte släppte..
Jag kände att jag fick hålla i mej när jag gick,
kallsvettades, kände mej yr och väldigt olustig. 
Ida sa till mej att sätt mej på kontoret en stund
och sen sa hon att nu måste jag minsann ringa
om mina besvär. Så det var väl bäst att
göra som Ida sa. ;)
Ringde vårdcentralen som tyckte att jag skulle
åka upp och sätta mej på akuten på östra.  
Ååå, vad segt!! Jag hatar sjukhus!!
Men det var ju lika bra att få det gjort. Så jag sa
till Ida och min kära chef, stämplade ut och åkte. :-/
 
Först då till östra där dom gjorde massa tester, 
blodprover, blodtryck, temp, EKG osv.
Men allt sånt såg bra ut. 
Det var bara lite lågt på mitt blodvärde men inget 
som låg i någon farozon typ. 
..men dom tyckte i alla fall att jag skulle
åka vidare till Sahlgrenska istället. 
Men åååh vad jääävla segt!
Men men, det var ju bara att göra. 
..och så blev man sittandes även där i
nästan tre timmar. Gaah!
Men nu ska allt vara i sin ordning och smärtan
skulle ge sej efter idag enligt läkaren. :))
Så det var min gårdag det! 
Pust..!
 
Och idag ska jag vila och hoppas att jag senare
(med hjälp av en värktablett om så behövs)
kan ta mej ner till allum och se om jag kan köpa
mej ett par skor, en tröja och ett par brallor.
Man ska ju på galenskap på söndag och då
vill man ju känna sej lite extra. ;)
 
Och sen ikväll ska jag hem till Linda och
lägga mej och få fransarna fixade. :))
Så länge som jag velat göra det, och nu
äntligen ska jag få det gjort! Weiii!!! :)
 
Men nu ska jag mysa ner mej i
soffan och käka lite frukost. 
Så hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0