2014-01-27

Go'morgon gubbar!
Då var det måndag igen! :))
Härligt att får komma tillbaka till arbetet. 
Har riktigt längtat faktiskt!
..har ju inte varit där sen i onsdags ju. :-/
Men innan jag ska till arbetet idag ska jag först
ta en sväng in på vårdcentralen. 
Ny läkare skulle jag får träffa också. :-/
..men det går säkert bra. ;)
 
 
****************************
 
Har haft en riktigt skön och avslappnad helg. 
Tonni blir bättre och piggare för varje dag, men
hans hosta ger sej inte riktigt. :(
..om han inte är "still" och lugn, men det vet
tyvärr inte riktigt den grabben hur man stavar till. ;)
 
Summering av helgen:
 
Hemma och mös med Tonni i fredags
medan Thea var i skolan. 
 Hämtade henne klockan tre, blev upplockad av
Fredrik, åkte till Ica Munkebäck och
handlade mat och fredagsmys, hem,
lagade mat, käkade och tog det bara lugnt. 
 
I lördags åkte vi ut en snabbis till Biltema,
sen hälsade vi på Alexandra på stickan
och fick lite mat i magarna. :)
Där efter åkte vi hem och gosade vidare innan
det var dags för Fredrik att åka hem och Majsan
att komma hit och passa barnen för en stund. :)
Jag och mamma skulle nämligen iväg på lite
Thaimassage och invigningsfest. 
Åh herre min get, vad starkt dom äter. Gah!
Vi stannade inte så länge, men festen höll nog
i sej bra länge skulle jag tro. Hahaha!
 
 
Igår vaknade vi i lugn och ro, käkade frukost,
gjorde oss i ordning och sen åkte vi med Fredrik 
till Ikea. Vi kikade runt lite, käkade, och plockade 
på oss lite, som man alltid gör när man är på Ikea. ;)
Fredrik var egentligen bara där för att inhandla
ett badrumsskåp till sina föräldrar, men jag
kom hem med nya krukor, massa värmeljus och
en lampa som jag så länge har letat efter. :)
Efter Ikea besöket åkte vi hem till Fredriks
föräldrar och fikade, byggde ihop
skåpet och bara var lite. ;)
Därefter hem, packa ihop barnens grejer,
pussa dom hejdå och sen drog Fredrik och 
dom hem till sej för "pappavecka". 
..och själv fick jag världens städryck. Gött! ;)
 
Nä, nu har jag inte tid med er mer. 
Läkaren och arbetet vettni! ;)
Så hej me er. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0