2014-01-16

Go'morgon gubbar!
Lite extra trötta och svår startade idag?!
Har hört att folk kan vara det på torsdagar
eftersom dom längtar så mycket till sista
arbetsdagen på veckan som ju infaller i morgon. ;)
Men icke här inte! Jag är minsann vaken och
känner mej helt okej med det! ;)
 
 
Igår fick jag stå i köket igen.
Tjoho!! Dom tror på mej ändå!! ;)
Och jag kände mej liiite säkrare igår faktiskt,
även om jag var nervös och var livrädd att någon
skulle prata med mej mitt i momenten, för
då hade jag garanterat tappat bort mej totalt. ;)
Men än en gång, är så sjukt tacksam för att man
hamnat på ett ställe med så sjukt härliga kollegor!
Alla får en verkligen att känna sej viktig och bra. 
..och Ida (som just nu har blivit min handledare
i köket) är ju en sjukt skön människa. 
Lite störd och mongo, precis som jag! ;)
Mohahaha!
Hon får mej i alla fall verkligen att känna mej
någorlunda trygg i köket, så gissa om jag blev 
sjukt nervös när Chris tyckte att Ida skulle gå
hem och tyckte jag kunde stå med honom. ;)
Men det gick ju uppenbarligen rätt så bra
eftersom han fick för sej att städa "rännorna"
och försvann ut ur köket. Och det mer eller
mindre är först när han kommer tillbaka som jag
fattar att jag gjort en massa själv. ;)
Så helt kass kan jag väl inte vara då i alla fall. ;)
 
 
Hahaha!
Näh, dags att kliva upp och göra sej i ordning
så man kommer iväg i tid. :))
Hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0