2014-01-15

Go'morgon gubbar!
Hoppas ni har sovit lika jävla gött
som jag har gjort inatt! :))
..och oj var jag hade kunnat sova hur länge som
helst idag om det inte vore för att man ska tlll arbete. 
Men nu ska jag det, så slut på go'sömnen. ;) 
 
Och så var det onsdag!
Dagen i mitten så att säga. 
På gott och ont, typ. ;)
..man vet att man klarat hälfen och man vet
att det tyvärr bara är hälften kvar. 
(..ja, än en gång, jag trivs verkligen
med detta att jobba) 
Känns typ som värsta pånyttfödseln. ;)
 
..och igår fick jag verkligen känna
mej färsk på jobbet, igen. ;)
Efter två månader på arbetet känner jag att jag
kommit in bra i gruppen, känner mej trygg i
mina uppgifter, osv. Jag känner liksom att jag vet
vad jag ska göra, när jag ska göra och
jag känner att jag gör det bra! :)
..men igår var det dags att ta sej ut ur min lilla
bubbla och ställa sej med darrande och
allt för försiktig hand i köket! 
Fy fan vad jag var nervös!!!! Hahaha!
Jag är ju så jävla osäker (inte så konstigt såklart) och
livrädd för att göra fel. Inte för att någon där
skulle bli arg eller tycka och tänka, utan för att
jag har sån jävla press på mej själv och jag ser
alla misstag som världens undergång typ. 
..ja jag vet, skit dumt! Men sån är jag. 
 
Men som tur va hade jag goa Ida som "lärare"
och hon fick mej ändå, trots skakande hand
och livrädd/förvirrad blick, att känna mej relativt
lugn med att jag en dag kommer klara
detta lika bra som alla andra. ;)
Härligt skönt tålamod hade hon
minsann med mej.
Mohahaha!
Färsking!

Nä nu är det dags att sätta fart! 
Hej me er. :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0