2014-02-27

 
..hoppas ni har sovit lika jävla gött
som jag har gjort inatt! 
Även om det nu åter igen inte blev så
många timmar inatt heller. :-/
Men det var riktigt goa timmar i alla fall. ;)
 
Igår kom Sanna in på jobbet lagom till att jag slutade.
Vi käkade lite och sen gick vi en stund i stan. :)
Sanna fick köpt det hon skulle och jag passade
på att köpa mej ett nytt puder och en ny
mascara när jag nu ändå gick i lite affärer. ;)
..sen åkte vi hem till mej och fixade till hennes klor. 
Jisses vilken tid det tog..! Men det blir väl så när ingen
av oss egentligen var så vidare värst sugna på
att göra det och båda var riktigt jävla trötta.
Men tillslut blev det klart och jag kunde slita av
mej kläderna och slänga mej i sängen. ;)
 
..men nu är det dags att kliva upp ifrån sängen igen. 
Hur mycket det än tar emot!
..men tror inte att mina kollegor blir så glada
på mej om jag stannar hemma bara för att
jag inte vill kliva ur min säng. ;)
 
Så hej me er och ha en skön 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0