2014-02-24

Go'morgon gott folk!
Hoppas natten har varit bra. :)
Själv har jag sovit för jävla gött, men har kommit
in i någon trist period där jag har ruskigt svårt att somna. :-/
..och ändå har jag varit gubbtrött när jag lagt mej. 
Men icke! Ligger liksom bara och väntar på
den där jävla John Blund som helt vekar
ha tappat sina arbetsrutiner. Idiot!
Jaja, nu är man ju vaken igen i alla fall. ;)
 
Igår firade vi ju min stora, lilla sons födelsedag. 
Och vi fick till och med ta ut "go'morgonfödelsedagsbiten" 
i förskott eftersom vi inte är samlade i morgon
på självaste bemärkelsedagens morgon. :)
 
 
 
Himla, himla trevligt blev det!
Trots att det saknades några ansikten. 
Men det får vi ta igen när sjukdomar och
arbeten är avklarade helt enkelt. :)
 
*****************************
 
Nu är i alla fall måndagen här igen. 
Som alla säger, -ny vecka, nya möjligheter. 
Tja, varje dag, timma och minut är väl ny och
ger möjlighet till nya möjligheter så sätt. Men aah. ;)
Jaja, hur som helst, Måndag.
..och denna vecka börjar vi med möte på arbetet. 
Det kanske förvisso ger nya möjligheter. ;)
 
Hur som helst, nu måste jag kliva ur min varma,
goa säng och göra mej i ordning så jag
kommer iväg i tid till bussen. :)
 
Önskar er en skön start på veckan!
Hej me er! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0