2014-02-21

Efter två dagars hemmakurerande är det
nu dags att låta sniglarna gå till skola samt
dagis och för mej att åka och arbeta. :)
 
Jisses vad jag hade svårt att somna igår kväll
vilket ju också gör det jävligt svårt att vakna idag. 
Har liksom missat två alarm här nu. Gäääsp! 
Men nu är man på G att vakna tror jag. :)
Så det är helt enkelt bara så att man får
hoppa ur sängen och sätta igång med allt..
..göra sej i ordning, väcka Fräddan å barnen och
se till så att vi alla kommer iväg överallt i tid. ;)
 
Så dags att sätta fart.,
Hej me er! :)
 
Lite bilder..
 
 Lite muffinsbak..
 
..eftersom vi har varit lite risiga de senaste
dagarna så tänkte jag: man vet ju inte vad
det är i maten man stoppar i sej idag så
det är ju bättre man tillagar något där
man vet vad det är för skit
redan från början. 

Men Tonni höll inte med mej. ;)

 

..och eftersom Tonni inte höll med mej så
fick jag väl laga lite fisksoppa istället. 
Och jävlar vad gött det blev!! Mmm!
 
Näh, som sagt, hej me er!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0