2014-02-17

Go'morgon gubbar!
Sovit lika gött som jag har gjort?!
Man kan hoppas! :)
Fast oj vad jag ändå inte
känner mej färdigsoven. Gääsp!
Men men, det är bara att gilla läget, ta dagen
och hoppas på att man kommer i säng i tid ikväll. ;)
 
I alla fall har jag haft en skön helg!
I fredags blev det romantisk middag med min
bästa kamrat på det lokala efter arbetet. 
Kycklingtallrik, cider och öl. ;)
..och efter det åkte jag upp till Fredrik och
överraskade med att knacka på dörren helt sonika. 
Han blev minsann både glad och snopen. ;)
Tja, sen blev jag kvar där resten av helgen. Hehe. 
 
..och igår var vi på kalas för Rikard som tog
sej ännu ett år närmare pension. ;) 
Grattis igen gubbe!
 
Och grattis till alla mina vänner som fyller år idag.
Det var några stycken på en och samma dag
här, så ni får ett gemensamt grattis helt enkelt! ;)
Hurra, hurra, hurra!! :)
 
Svullördag och filmmys! :)
 
..när man är trött och tycker att det är för ljust. 
 
Ett vinnande koncept helt klart! ;)
 
Nu måste jag kliva upp, göra mej i ordning,
väcka barnen, fixa i ordning dom, traska
till skolan med Thea, till dagis med Tonni och
sen till busshållplatsen för att invänta
busseländet som ska ta mej till arbetet. ;)
Så nu vill jag önska er en skön dag gott folk!
 
Hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0