2014-02-06

Go'morgon allesammans!
Hoppas ni sovit gott och att ni mår kanon. 
Själv har jag sovit som en slaktad utter,
men några timmar till hade ju såklart aldrig skadat. ;)
Men så är det ju alltid.. Vem vill liksom gå
upp när klockan ringer och stör?!
 
Hur som helst, det är ju bara att se det för
vad det är, trassla upp kroppen från sängen,
göra sej i ordning, väcka och fixa i ordning
barnen och knalla iväg. :)
 
..men först ska jag bjuda er på lite
osmickrande bilder som Majsan hade hittat
från firmafesten och skickade igår. ;)
 
Den ena var ju värre än den andra.. Men det
kanske har med denna bild att göra från början. ;)
 
.."jag ljuuuuger så bra!"
 
Asså fråga inte för jag vet fan inte
vad jag ska svara..! ;)
Men jag säger som Majsan: 
Sheriffen är dock bäst
 
..det kan ha varit här jag fick en lite
rödvinsdusch, kanske?! ;)
 
Hur som helst,
dags att sätta punkt!
Hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0