2014-04-04

 
Go'morgon Fredag!! :))
Natten varit bra?!
 
Själv har jag sovit förbannat gött!
..och känner mej rätt så pigg nu faktiskt. ;)
Men känner att jag inte vet vad jag ska skriva..
Hum...... Slänger in lite bilder från igår helt enkelt. 
 
I förrgår hade jag en någorlunda bättre
"handdag".. Handen var inte så svullen och
och blå som den brukar. Den värkte dock men 
trodde det var på väg att bli bättre. Men icke!
Igår var tassen både svullen, blå/lila och
värkte igen, plus att mitt pekfinger såg typ
"krokigt" ut och gick inte att hålla i någon
annan position än den på bilden.. :-/
Blir snart galen!!! :( 
 
Igår hade barnen fått måla dinosaurier på
en plastduk som dom hade satt
på väggen ute på gården på dagis .
Och här är Tonnis! :)
Det är en 14-armad T-Rex
med ett öga och en stor tand! ;)
..och ett träd. 
 
Två små söta änder var ute och promenerade
 
precis intill dagiset också. ;) 
 

Näh, nu är det dags att kliva upp, väcka barn,
göra oss i ordning och sen lämna Thea på skolan. :)
Och därefter ska jag och Tonni gå hem och
mysa lite och vänta på att klockan ska bli halv
tolv så vi kan gå ut och möta Mommo! 
Thea var ju nämligen ledig förrförra måndagen
eftersom hon skulle till läkaren mitt på
dagen, och då passade vi ju på att
fika med mommo förstår ni. ;)
Så nu ville ju Tonni också vara ledig någon
dag, åka i mommos bil och gå på café! 
Och vad passar väl bättre än idag? ;)
 
Herre min get, vad han har tjatat och längtat!! 
Hahaha! Tror inte det gick tre minuter utan att han
sa igår att vi ska på café med mommo idag. ;)
..alla på dagis har även dom mer än sjuttiotre
gånger fått informationen, säkerligen
alla förbipasserande också! ;)
Och nu har även ni koll på
denna viktiga händelse!!
Så himla bra va?! ;)
 
..näh, hej me er! :))
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0