2014-04-03

Go'morgon gubbar! 
Hoppas natten varit bra! :)
 
Igår blev det lite häng och sushilunch
med min kära vapendragare. 
Butiksspring som resulterade i MVG! ;)
 
Sen skulle barnen hämtas och Majsan och
Tilly passade på att följa med. :)
Vi blev kvar på gården i några minuter
innan vi gick hem var och en till sitt.
Det var ju bara att sätta igång med middagen
direkt när vi kom hem, och efter maten blev
det mys med sniglarna och sen var det dags
att lägga dom och för mej att halvdö
framför tv'n i lugn och ro. Trodde jag..
Men vid kvart i åtta fick jag ett varningssamtal
från Majsan om att det gick omkring försäljare i
området och stör folk vid den tid på dygnet..
Och knackar dom på här så har dom
skétit i det blå skåpet!! Morr!!
Så jag satte upp denna lappen på
MIN ytterdörr som dom ska ge fan i!!
..och sen är det ju bara att hoppas
att dom kan läsa också! Gaah!!
 
..jag tänkte egentligen skrivit:
"Försäljare hänvisas till helvetet! Ring på
min dörr och jag kan hjälpa dej dit!!" 
Men det kanske kan tolkas som ett
hot om någon är lite kinkig..! ;)
 
Från det ena till det andra..
..idag fyller världens bästa, finaste och underbarast sortasyater år!!
Grattis, grattis, grattis!
Älskar dej såååå mycket Bea! <3
 
 
 
Äh, dags att sätta igång här..
Så hej me er allihop! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0