Våran dag!

Idag har jag och min älskade pojkvän varit
tillsammans i nio underbara månader! <3
Det firade vi genom att äta en go frukost,
åkte till Kåsjön å fiskade och nu ikväll
kollat på film med tända ljus, druckit bubbel och
käkat kräftor och mackor med min goa röra. :)
Mums och mys!! 
 
Här ser ni världens lyckligaste kille! :))
(Själv var jag inte lika lycklig.. Det var ju
fan ett monster och jag började på riktigt
lipa när Nicke bad mej hjälpa till att få upp den) ;)
 
Kolla in käften.. Fy fan för att få det kräket i röva 
när man är ute och simmar. Gah!
 
Den tog liksom upp hela badkaret. :-/
5,6 kilo och 93 cm lång. 
 
Myspys! <3
 
Så har våran Torsdag sett ut.
Ha en god kväll gott folk!
Tack å hej 
 
mami
2013-09-12 @ 22:48:14

Fy faan en pittbullfisk sicka gaddar vidrigt fuuul..
Hoppas den smakar gööt...
Kram på er,,, Grattis NICKE

Svar: Haha! Ja vidrigt stort kräk! Å bizzarna är ju sylvassa. :-/ Hjälp! Men oj vad kul för Nicke att han äntligen fick sin efterlängtade firre. Du skulle sett honom.. Han såg ut som ett litet barn på julafton. ;)
Sanne Jensen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0