Sen sist..

Lite update sen sist. :)
 
Min lille son ville så gärna i förra veckan ha likadan frisyr som
grannpojken, så snälla Tessan kom upp och klippte till min gosse. ;)
 
Mina små mördarsniglar sitter och myser i soffan i fredags morse. <3
 
Och det här.. Jag vet liksom inte vad som är värst, längden,
utväxten eller inflammationen i nagelvallen..? Gah!
Men lite ompysslade och världens bästa olja
så var i alla fall nagelvallen sej själv dagen efter.
Utväxten och längden får jag väl ta tag i här någon dag. ;)
 
***********************************
 
Igår var det match må ni tro! :)
 
Det blev både marsch och match. 
Egentligen var jag inte själv så sugen på att gå med i marschen..
Nä, jag är väl lite mesig och tycker det är lite obehagligt, för högt och rökigt. 
Men vi var ju tre som skulle gå och två av oss ville
såklart traska med i marschen så jag gick hänga på.
Men det gick väl sådär också..
Så fort vi började gå och det tändes bengaler, rökbomber och folk
drog av massa knallskott överallt hände nått och jag fick på riktigt panik. :-/ 
Jag ville liksom börja grina och ville bara därifrån.
..så jag sprang rakt ur "tåget", vilket inte var så smart heller eftersom
det är i kanterna utanför tåget som knallskotten slängs. 
Och att få ett knallskott knappt en halv meter ifrån sej (3 gånger dessutom) gör jävligt ont i öronen!
Så att få panik i en marsch och spring ut ur den är inte att rekommendera. ;)
 
Men va fan, det slutade ju bra tillslut! :)
 
 
 
 Marschen 23/9 -2013
 
 
 
Idag jobbar min kära karl heldag, jag ska fortsätta 
mitt intensiva jobbsökande och lite senare idag kommer Lina på besök. :)
Ja så så ser min dag ut. 
 
Ha en go dag gott folk!
Hej me er. 
 
mami
2013-09-24 @ 17:31:35

Fy fan ett sånt världskrig hua tur man va hemma.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0