2013-10-12

Igår var jag, Nicke och mamma i stora staden.
Vi hämtade ut mitt leg och så fick jag äntligen köpt min jacka minsann! :)
Fast det blev visst inte bara en jacka till mej..
..nä, ett par vinterskor till Thea och ett par till Nicke, en fleece/vind-jacka till Tonni,
varsitt par jeans till sniglarna, nya troller till Thea och pyjamasbyxor till mej. ;) 
Nöjd kan man säga!
 
Min jacka å Nickes skor. :)
 
..nu fattas bara vinterskor till mej och Tonni, sen är vintergarderoberna klara.
För barnens vinterställ inhandlade jag för några veckor sen,
och vinterjacka till Nicke fick jag köpt förra veckan.
Jisses, vad pengar det har gått inför denna tråkiga årstid. :-/
 
Nickes jacka. :)
 
*****************************************
 
Idag står det mys på schemat!
Det blir bio och mat i afton.
 
 
..för idag är det min och Nickes 10 månadersdag! <3 
 
Idag är det visst också bara en månad kvar till jag fyller år, :-/
två månader kvar till min och Nickes årsdag,
två månader och en dag kvar till Nickes födelsedag..
..och lucia!
Än en gång, Gah vad fort tiden går!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0