Söndag!

Blev inte så mycket till sovmorgon idag heller..
Ledig helg på alla vis och min kropp bestämde sej igår för
att vakna 07:17 och i morse vaknade jag 07:37.
Why liksom..!?
Idag var ju sista chansen till sovmorgon på två veckor. :-/
Jaja, det är ju inte så jävla mycket att bråka om nu!
 
Idag är det söndag och det betyder städdag! :)
Så nu ska jag mysa i soffan en liten stund till och sen är det
dags att byta sängkläder på alla sängar, damma, dammsuga, skura golven,
tvätta, hänga tvätt, vika tvätt, tvätta, hänga tvätt och än en gång vika in skiten i garderoben.
Spännande va..? ;)
 
 
..och ikväll kommer mina små mördarsniglar hem. :)
Ska bli himla gott att få pussa på dom igen!
..men lite nervöst inför veckan. För nu börjar liksom verkligheten för min del.
Gå upp, göra i ordning mej och två barn, få iväg dom till skola och dagis
för att sen ta bussen till arbetet, jobba, ta bussen till dagis för att
hämta lillemannen, bort till skolan för att hämta Thea,
hem och laga mat, duscha och lägga barn.
Kul..?! Stress..?!
"Välkommen till vuxenlivet och verkligheten Sanne" ;)
Men det blir nog himla jävla bra detta i alla fall.
För jag är så himla jävla bra, och jag njuter så utav livet just nu. 
Så det löser sej!
..det gör det alltid! :))
 
 
mami
2013-11-24 @ 11:10:08

Du e så bra o duktig du fixar detta lätt som en plätt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0