Morsdag!

Idag är det min och alla andra mammors dag minsann!
Dock är jag "inte helt mamma" förrän klockan sex i eftermiddag.
..för då kommer mina små mördarsniglar äntligen
hem igen efter en vecka hos pappsen. :)
(Fast såklart är jag mamma trots att jag inte har mina barn..)
Det är väl bäst att tillägga så inte folk får kramp.
 
Grattis till dej idag mami!
Tack för att du är du!
 
 
************
 
Den här helgen har gått ruskigt fort..
Men den har allt varit till belåtenhet, verkligen. :)
Så nu är det bara att välkomna en ny vecka.
 
Idag står städning på schemat..
Älsklingen ska arbeta senare, så jag tänkte att
jag skulle njuta lite utav honom innan jag sätter igång.
..det låter vettigt! :))
Ja och vid sex kommer som sagt mina små sniglar hem!
Ska bli så gott att få pussa på dom igen.
 
..jo men va fan, vi får ju inte glömma:
-Idag är det ju cupfinal, 
IFK Göteborg mot Djurgården!
Heja, Heja, Heja Göteborg!

 
Nä, nu rundar vi av tycker jag..
Hej me er!
 
mami
2013-05-26 @ 16:46:50

Tack

Natalie UtanH
2013-05-28 @ 19:26:02
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Mördarsniglar?! Hahahaha, jag knäcker mig!!!

Svar: Ja dom är ju som små mördarsniglar. ;) Dock inte lika långsamma.. Puuh! ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0