Men oj..

..vart fan tog den här dagen vägen!?
Det kändes typ som att klockan var runt fyra, men jag
låg visst tre och en halv timme efter. :-/
Måste bero på att jag i flera veckor har vaknat runt sex/sju
och i morse vaknade vi inte förrän tio.. Jisses!
Så nu blev visst allt helt upp-och-ner.
 
Vi tog i alla fall en härlig promenad på 3,5 kilometer
efter att vi hade vaknat till ordentligt. :)
Och vi klarade oss precis hem innan himlen öppnade sej.
Bokstavligt talat också. ;)
 
 
Även om det känns som att dagen fullständigt flutit iväg
så har jag ändå hunnit med lite i alla fall.
Tvättat, vikt in tvätt, diskat, dammsugit, småplockat lite..
..men upptäckte nyss att jag fan glömt att äta.
Oops, inte bra alls! :-/
 
Så detta fick bli min frukost, lunch, middag och kvällsmat..
 
Skärpning till i morgon!
Inte bra att slarva så med maten..
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen innan min
kära pojkvän kommer hem från arbetet.
Så hej me er gott folk!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0