Kanon!

Ja det blev ju en himla trevlig dag detta!
Har ju som sagt varit på Ikea med min mamma.
Vi (eller jag) fick köpt en hel del faktiskt.
Färg, penslar och papper till barnen, trägolv till balkongen,
massa sugrör, ett nytt vardagsrumsbord, nya filtar och lite annat plock. :)
Vi passade även på att sätta i oss Ikeas asgòa cesarsallad såklart.
Mmmmums vad gött det var!
 
När vi var klara på Ikea åkte vi hem till mamma och kollade
på fotboll (seger för IFK, såklart!), la in lite bilder i datorn och käkade en
björnbärskaka som Mami hade bakat.
Och sen körde mamma hem mej med alla mina prylar, och nu
sitter jag och önskar att klockan ska gå lite fortare så jag kan få hem min karl! :)
 
Ja det var det om detta..
Hej me er!
 
 
mami
2013-05-11 @ 19:45:45

Tack för mysig tjejdag idag detta gör vi om puss löve




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0