Ibland måste man..

..visst vara med på bild. ;)
 
Äh jag tycker nog att hans öra läkte lite för fort, så ..... ;)
 
 -Jag vill också vara med på kort med dej mamma..
-Ja men okejdåh.. ;)
 
Fan lite färg i nyllet har man ju allt fått idag ändå. :))
Och det kan jag ju vara lycklig över i en timme till typ.
..för då kommer nämligen min älskling hem och den jäveln har liksom
snuskigt bra pigment, så om jag har fått lite färg, ja vad har han då..?
..jag som knappt har något pigment alls.. ;)
Jag kommer liksom aldrig glömma sommaren för 11 år sen när jag och
Nicke knallade bort till Kåsjön för att sola och bada lite.
..jovisst! Vi låg i solen i FYRA JÄVLA TIMMAR, han var brun som en
pepparkaka efter det, och jag, jo jag fick migrän! 
Japp, det var allt.. Inte ens en liten, liten kant efter bikinin.. Haha!
 
 Näh nu ska jag diska och vänta på att klockan ska gå
så jag får hem min älskling! ..med eller utan bränna! ;)
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0