2013-05-23

Usch och fy vilken bajsnatt det har varit!
Lyckades somna någon gång runt tre tror jag.
Så man kan ju säg att det var ett gäng timmar man
låg och väntade på den där jävla John Blund..
Jag tycker nog allt att aset borde få sparken, för jävlar i mej vad
ofta jag får ligga och vänta på att han ska dyka upp.
Inte okej..!

Det påminner mej dock om en gång för något år sen när jag
hade lagt mina små mördarsniglar, läst en bok, pussat dom,
sagt god natt, stängt dörren och gått ut i köket..
Då ropar Thea plötsligt på mej.
Jag går in och undrar vad det var frågan om och hon svarar:
-Mamma, nu är han här!
-Va!? Vem!?
-Den där gubben. Han är här nu..

Jag blir lite panikslagen men försöker behålla lugnet
samtidigt som jag ser mej lite försiktigt omkring..
-Vem!? Vilken gubbe!?
-Ja men du vet.. Den där gubben som kommer på kvällen och kastar grus i ögonen.
 
Hahahaha!
Att jag inte dog!
Men jag höll tillbaka, pussade henne
i pannan och ongen tvärslocknade. ;)
 
Så ja, lite kanske han ändå sköter sitt jobb då dåh.
Men mej glömmer han då typ jämt..
Idiot!
 
**************
 
Nu sitter man på balkongen, svettig och lite mör efter en rask promenad på 3,5 km.
*Klapp på axeln*
Ja verkligen, för jag trodde fan aldrig att jag skulle palla idag.
Vaknade liksom med världens ryggont och har skit ont bakom revbenen när jag andas..
Jätte mysko..
Känns typ som en blandning mellan håll och panikångest, fast ändå inte. :-/
Jaja, det går la över.. Men obehagligt var det allt. Helst när vi hade kommit halvvägs,
inne i en skog och utan mobiler och det kändes som att jag inte fick någon luft. 
Men som sagt, det går väl över. ;)
 
 
 
Om typ två och en halv timme ska min älskling åka
till arbetet.. Och sen är han äntligen lite ledig! 
Ja i två dagar i alla fall. :)
Och medan han jobbar tänkte jag passa på att handla
och påbörja middagen tills i morgon.
Segt med mat som behöver förberedas dagen innan man ska äta den..
Det gäller minsann att man inte blir sugen på just
sådant precis innan maten ska stå på bordet. ;)
 
Äh, nu orkar jag inte med er mer.
Hej me sej!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0