2013-05-17

Åh fy fan vad det var gött att somna så tidigt igår!
Har verkligen sovit som en klubbad utter.
 
 
I alla fall, igår gick Majsan med till dagis när det var dags att hämta ut
småsniglarna. Och gissa om jag sen fick med båda barnen hem..
Jodå det fick jag, fast den ena följde ju bara med upp
för att hämta pyjamasen och bizzeborsten.
Så man kan säga att Majsan lite stal med sej sin guddotter hem.
Men snart ska Majsanbajsan till skolan, så innan nio ringer
min lilla dotter på dörren och vill komma hem igen. :)
..och Nicke är på jobbet, så jag och Tonni får
värsta mysmorgonen tillsammans här nu.
Bara han och jag!
Åh vad det är nyttigt det också känner jag. :)
 
Men efter halv tre är Nicke hemma igen och
då har vi hela helgen ihop alla fyra! <3
..eller fram till sex på söndag i alla fall, för då ska
barnen till sin far och vara där en hel vecka.
Så nu får vi njuta av varandra och riktigt ladda upp 
kärleksbatterierna så vi klarar oss utan varandra en vecka.
Tuttinutt... ;)
 
Näh, upp och hoppa!
Nu ska jag och lilleman äta lite frukost och
sen vänta på att Thea ska komma. ;)
 
Så hej me er så länge!
 
 
SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!
2013-05-17 @ 08:00:12
URL: http://sandratorn.se

Godmorgon! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0