2013-05-15

Jisses vad det kändes bra att jobba lite.
Fast det var ju tråkigt att det bara var två dagar..
Så nu är det bara att hoppas att man blir inringd lite mer och att
man kanske kan få sej ett långvik eller nått.
Ja, det hade suttit fint!
 
Och oj vad hiskeligt trött jag var igår kväll då..
Man kan säga att jag tvärslocknade på soffan vid halv tio. :-/
Då är det illa. ..för jag hatar när folk sover på soffan!
Men men, så kan det gå. ;)
Och medan jag låg där och sussade så gott så fixade min
underbara pojkvän alla kvällssysslor innan han väckte mej och bad
mej förflytta mej till sängen för att söva vidare. ;)
Han är en riktig pärla den där karln! 
 
Och idag har vi minsann varit lite hurtiga får jag säga.
Efter att vi hade lämnat barnen på dagis så tog vi oss en rask promenad runt elljusspåret. 
Gött svettig var man när man kom hem vill jag lova! :)
Tycker ju fortfarande att det är så jävla tråkigt att vara ute och
promenera, men det är ju så rackans gott efteråt.
Skulle verkligen önska att man var en såndär hurtbulle som på riktigt
tyckte att det var kul att vara ute och gå, träna och äta rätt..
Men va fan, jag har så jävla dålig karaktär!
..och det är ju så enormt svårt att komma igång.
Men jag vet ju att när man väl är igång så flyter det ju faktiskt ganska lätt,
men, lilla minsta man kommer ur det så är det ett helvete att komma ni i det igen.
..och det är där jag är nu. Gah!
 
Äh va fan, nog om detta!
Nu ska Nicke strax åka till arbetet, jag ska städa lite
tänkte jag och sen blir det en go dusch på det.
..plugga och sen hämta mina små sniglar.
Så hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0