Så blev det!

Det var allt gott att få hem mina små sniglar idag. <3
Man känner att man saknat dom en smula ändå när dom väl är tillbaka.
Men man ska ju inte sticka under stolen med att det är rätt gott att få vara ifrån dom lite också. ;)
..och jag vet ju att dom har det bra hos sin pappa, och det är lika viktigt för alla parter att både vara tillsammans och ifrån varandra. Så det är bra med det! :)
 
Som jag skrev i förra inlägget, Thea hann mer eller mindre bara vända i
dörren innan vi knallade bort till Emilias 5 årskalas.
När vi dumpat Thea där mötte jag och Tonni mamma och så
åkte vi till Björnen och Lejonet och käkade glass.
Smaskens!
 
 
..men somliga blev visst lite trötta utav allt glassätande. ;)
 
..så Tonni slumpade lite i mommos bil. <3
 
Sen var det dags att hämta Essi igen.
Jisses så många barn det var! Och det resulterade såklart i att
det inte var toklätt att få med sej lilla damen hem därifrån. ;)
Men tillsist så..
När vi kom hem drog vi fram legot och Tonni tyckte att det skulle vara
praktiskt med ett garage till sina bilar och det var tydligen jag som skulle åka på det bygget. 
 
Tja, jag är nog rätt nöjd ändå. ;)
 
Nä dags att avrunda gott folk..
För nu blir det popcorn, lördagsgodis, levande ljus och Lejonkungen. :)
..sen ska barnen läggas och jag ska inta soffläget i väntan på
att min älskling ska komma hem från jobbet.
Jisses som jag längtar efter honom nu! <3
 
Äh, hej me er!
 
 
Anonym
2013-03-09 @ 19:40:19

man får tacke för en mysig glassstund..puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0