Nytt projekt!

Igår, mitt i magsjuka och tokförkylning fick vi för oss att
vi skulle börja måla om här hemma.
Jodå, det gick väl si så där ska jag väl säga..
Fast det var ju fan inte vårat fel att det inte blev så bra.
Färgen var ju lika med skit. Klumpig som fan.
Så väggen såg ju plötsligt värre ut än innan. Tja, nästan i alla fall.
Och vad gör Nicke då tror ni..?
 
..jodå, han sliter ner skiten till grunden.
Gaaaah! ;)
 
Så idag har vi varit iväg med Mami och inhandlat ny färg,
spackel, tapetlim och lite annat smått och gott.
Men våran fina tapet som vi ska ha i vardagsrummet
kommer inte förrän i slutet på nästa vecka.
Och jag som hatar att vänta!! :(
Men det är inte mycket jag kan göra åt saken just nu ändå,
så det är ju bara att gilla läget helt enkelt..
 
Får ju säga att den här dagen har gått lite väl snabbt.
Sa ni inte att det var lååångfredag idag?! ;)
 
Äh, dags att sätta igång med målandet här nu.
Hej me er gott folk!
 
 
Mami
2013-03-29 @ 20:17:53

Ja du den gubben ligger inte o latar sig hit med honom sen, vardagsrum o badrum tack. Puss på er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0