Men va'fan!

Det var minsann fantastiskt trevligt när Helena och barnen var här förut.
Barnen lekte och hade svinkul och jag och min kära kamrat hade också kul kan man säga! ;)
Så skönt med människor som fattar utan ord och som tänker likadant som en själv. Hahaha, underbart! 
 
Nu sitter jag och barnen i soffan och glor på film så här efter middagen.
..eller ja, jag och Thea tittar.
Tonni har visst somnat lite här..
 
Tröttispluttis <3
 
I alla fall saknar jag min pojkvän jätte mycket nu faktiskt.
Han åkte till arbetet innan vi vaknade och så kommer han inte hem förrän halv nio ikväll. :(
Jag som alltid brukar tycka att tiden går så jävla snabbt känner att detta har varit den segaste och långsammaste dagen på länge.
Känns ju fan som att klockan står still idag... :-/
 
 
Äh, hej me er!
 
***************
 
Uppdatering 10 minuter efter inlägget lades upp:
 
Det var tydligen inte bara min lille son som sov..
 
 
Roligt sällskap jag har..
När man liksom redan var less och uttråkad.
Jaja, nu får dom i alla fall inte sova längre. Och det ska bli ett sant nöje att väcka dom. 
..för hämnden är ljuv!! ;)
Mohahaha!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0