Femman!

Tjoho, nu har jag äntligen fått köpt min lilla pärla!
 Bättre sent än aldrig..
Haha. Nädå, fullt så efter är jag la kanske inte. Men ändå.. ;)
 
Min gamla och min nya! :)
 
******************
 
Hängt med min kära mor på Allum idag.
Fick inhandlat lite nödvändigheter, och min lur då såklart! :)
Himla nöjd!!
 
Och så måste jag ju bara dela med mej
dessa vackra ord jag fick textat till mej tidigare idag.
 
Fina, underbara Angie!
Tack vare bl.a. dessa rader stod jag där på Allum
och blev alldeles fuktig i ögonen. ;)
Du är underbar hjärtat! <3
 

Och nu sitter jag här och längtar efter min älskade pojkvän som jobbat heeeela dagen..
Usch, det är ju nästan lite jobbigt att vara såhär tramsigt förälskad. ;)
Saknar ju bara vi är ifrån varandra i fem minuter. Hahaha!
Så som sagt, tramsigt kära. ;) Men det är underbart!
Att man kan vara så här kär och lycklig trots allt som hänt under alla 11 år vi inte varit tillsammans på, men kärleken är den samma, om inte ännu starkare nu än vad den var då. :)) 
 
Jag skriver alltså lätt under uttrycket, Gamal kärlek rostar aldrig! för nä, det gör den visst inte! 
 
Niclas du äger mitt hjärta!
..har alltid gjort och kommer alltid att göra! <3
 
 
Lina
2013-03-06 @ 21:36:44

Meeeen guuud så gulliga ni är!! <3

Svar: Tackitack! :))
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0