2013-03-15

God morgon gott folk!
 
Här sitter jag på balkongen i solen och dricker te.
Himla trevligt vill jag lova! :))
 
 
Igår var vi iväg och inhandlade materialet till den vägg som Nicke ska sätta upp i barnens rum. 
Ååh, det kommer bli så jävla bra!! :)
Vi fick även köpt massa färg till nya väggen men också till köket/vardagsrummet. 
Weii, äntligen bli av med dom tråkiga tapeterna som är fulla med massa fula fläckar!! 
Fast först ska barnens rum bli klart förstås. :)
Så när Nicke kommer hem från jobbet är det bara att fortsätta där han fick sluta igår. Men han är duktig min lille karl så detta går nog ganska fort. 
Vilket jag hoppas, för jag får panik när hela hemmet ser ut som ett bombnedslag. ;)
Barnens rum plus allt byggmaterial står ju liksom lite över allt i hemmet för tillfället.. (Såklart..)
Men vill man ha det fint så är det bara att hålla ut. ;)
 
Var på Ikea med mamma igårkväll också. 
Köpte en matta till Tonni plus nya lampor
och hyllor till barnens rum. 
Tänk vad glada dom ska bli på söndag
när dom kommer hem.
Varsitt rum, möjligheten att kunna stänga om
sej och få vara i fred. :)
 
Nä, nu ska jag runda av här..
Ha det gött, hej!
 
mami
2013-03-15 @ 10:21:04

Ja det kommer bli så fint,duktig o snabb e Nicke boy,
Han får vara rädd om ryggen, jag ska kolla in några fina lösningar på förvaring, återkommer om detta puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0