2013-03-11

God morgon Måndag!
Måste fan erkänna att jag hatar morgnar med väckaklocksring.. 
Speciellt första morgonen efter helgen.
Måndagen!
Vilket jag nog förvisso inte är ensam om. 
Men i alla fall..
 
Nu är det strax dags att gå upp, knalla med barnen till dagis, hem igen, plugga, möte och sen, göra vad jag vill... ;)
Efter att jag lämnat barnen på dagis är det nämligen pappavecka för första gången. 
(Första gången det är en hel vecka alltså)
Och det innebär också att jag för första gången ska vara ifrån mina barn i en vecka... Jisses!!
Men det är nog inga konstigheter alls. ;)
Det är ju bara få, få veckor som Fredrik har möjlighet att ha dom hela veckor. Annars är det varannan Torsdag till Söndag som han har dom hos sej.
Så vi får passa på att njuta allihop över
att han ibland får möjlighet att vara med dom lite länge.
..istället för att se det som ett "saknaproblem".
 
Näh, dags att kliva upp..
Hej me er!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0