Shit, Oops, Oj!

..har ju helt glömt att buzza om resultatet efter
att jag använt mina Veetprodukter..
Så här kommer det en snabbis:
 
Personligen tycker jag att det är alldeles för mycket
jobb och kladd att hålla på med vaxandet..
Men av dom vaxprodukterna jag fick testa på så måste
jag ge dom "färdiga remsorna" bäst poäng i så fall.
Det var ju bara att knuffa lite mellan händerna, dela, slänga på benet och dra.
Tyckte inte att det gjorde speciellt ont, men kommer
troligen aldrig mer att använda mej av just Veet's vax igen..
..inte för att det inte var bra, för jag upplevde faktiskt att det tog
längre tid för håren att växa upp just där jag testade dom olika produkterna.
MEN, jag tyckte att det var sjukt tråkigt att hålla på, det var kladdigt,
svårt att få med allt och det tog alldeles för lång tid..
Så för min egen del håller jag mej nog till rakhyveln i fortsättningen också!
 
Men för er som besitter ett större tålamod än vad jag gör,
testa!
För som sagt, huden kändes len betydligt längre än efter en rakning. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0