Kunde gått bättre!

Här tankar vi lite försiktigt inför matchen minsann. ;)
 
Ja matchen igår började bra, IFK sparkade in två bollar och klacken tjöt av lycka.
Inte så konstigt eftersom IFK har spelat flera usla matcher i rad nu.
Så här fanns det ändå ett hopp om att dom nu lyckats vända igen.
..men ack vad alla bedrog sej!
Helsingborg tog över matchen och det slutade dessvärre med 4-2. :-/
Inte helt okej kan man känna!
Men vad jag kunde förstå så gjorde faktiskt domaren ett uselt jobb också..
Ena Helsingborgsmålet gick in efter att spelaren tog bollen med handen,
ett IFKmål dömdes offside trots att spelaren var inte alls var offside..
 
Så man kan ju tycka lite vad man vill om den matchen.
Men det var ju utan tvekan en målrik match och klacken var riktigt på G igår! :)
 
Och vädret blev verkligen bättre än det jag la upp på bloggen här igår.
Lite regn kom det allt, men det var inte så att det störde. :)
..några blixtar syntes också på himlen men det var ju knappt märkbart. 
 
Och trots ännu en förlust för IFK så var himlen åtminstonde
vacker över Göteborg när vi lämnade Gamla Ullevi.
 
*****************************************
 
Igår åkte barnen till Fredrik och idag jobbar min karl sin första
arbetsdag efter 31 dagars semester, så vad ska jag hitta på idag tro..?
Jo, klockan elva ska jag på möte, men sen?
Skulle väl förvisso behöva städa och plocka lite här hemma. ;)
 
Äh, det ger sej..
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0