Bildbomb..

Fan vad jag inte har varit bloggsugen det sista..
Fråga mej inte varför.
..har väl bara inte känt att jag haft något att skriva om.
Och det blir ju bara så otroligt tråkiga inlägg då.
"Jag vaknade .. gick upp, gjorde det och det, gick och la mej, bla bla bla"
Men va fan, ni är ju i alla fall fortfarande inne och kikar
så jag får väl sammanfatta med lite bilder sen sist. ;)
 
Några från midsommar

Här spelas det kubb
 
Nicke är koncentrerad minsann
 
Isabella och Ian trotsar regnet! :)
 
En go och glad Natalie :)
 
Roligt samtal..? ;)
 
Aleck chockas av kameran! ;)
 
..och Natalie fortsätter att lägga ut osköna bilder på mej.. 
 
..så jag kontrar med en bitchbild på brudfan! ;)
 
Bilder på annat..
 
 En morgon då Nicke tog med sej Tonni och fiskade. :)
 
Sanna vågade sej på något annat än franskt.
..fast jag fick ju göra om dom knappt en vecka senare också. ;)
 
Mor-och-son-mys!
 
En annan morgon när Nicke och Thea var iväg och fiskade. :)
 
Goa, söt lilla Isabella! <3
 
Nicke försöker laga cykel..
 
Efter lite alkohol och bara några få timmars sömn. ;)
 
Linas bröllopsnaglar!
 
Fankunghängpung! 
Min speciella lilla son kan bara inte somna utan denna "spännande"
ljudbok som han lyssnat på varje natt i typ två år, och nu är
skivjäveln sönderspelad.. Panik! :-/
Sommar och bad
 
 Jodå, det var minsann lite kallt till en början..
 
..men tillslut var alla utom Natalie i. ;)
 
Fikapaus 
Min lilla Essi! <3
 
..och min lilla tokonge! <3
 
..å så mobilnörden själv och fina Bellis! <3
 
Det var allt för denna gång!
Tack och hej. ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0