Nightwaste..

Tvi för sömnlösa nätter!!

 

 

Vaknade första gången runt kvart i fyra av att Thea satt på sängkanten och frågade om hon fick sätta på tv'n. -Ööh nä, det är natten, gå och lägg dej..
Hon travade in i sängen igen och jag somnade om.

..i en kvart.
Sen dess har jag legat och vridit och vänd't på mej. :(
Gaaaah! Blir galen! Och om 1 1/2 timme ringer klockan.. Fuck!!

Men jag fick ju tid för bloggen i alla fall. ;)
Fast jag hade nog hellre sovit faktiskt. Helst eftersom jag var pisstrött och hade värsta huvudvärken igår.. Men men, det är tydligen inte jag som bestämmer över sömnen.. :-/

Äh, hej på er!

 

shadaim12.wordpress.com/
2013-02-07 @ 09:04:34
URL: http://shadaim12.wordpress.com

Attans, hoppas att ni alla somnade om sen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0