Fittrygg!

Det var då själve fan att min kropp alltid ska bråka med mej.. :-/
Nu tyckte min Ischias att det var trevligt att börja spöka igen. Gah! 
Efter fyra års frånvaro kunde den väl hållt sej borta for ever kan jag tycka! 
Men icke! Man ska känna att man lever minsann.. ;)
 
Här har ni mej snart..
 
 
 
Jaja, förutom ryggjäveln så mår jag i alla fall fantastiskt bra.
Allt flyter på, saker och ting kommer till ytan, svider lite men läker och lämnar bara små, små ärr, börjar känna att mitt hem är på väg att bli som jag vill ha det, jag är kär och lycklig som bara den, barnen har hittat sin ordning i all förändring.. Så ja, man kan säga att allt fan är helt underbart i livet nu helt enkelt.
Alla mina fattade beslut är jag så stolt och glad för!! :)
 
Men nu ska jag ägna mej åt lite tråkgöra.. Plugga!
Barnen är på dagis och mitt hjärta ska åka till arbetet nu, så det är lika bra att ta tag i sånt tråk när man ändå är alldeles ensam hemma. ;)
 
Och med detta tackar jag för mej, hejhej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0