Tjugotredje

Go'morgon Måndag!
 
Nu är man vaken och inte gråter. 
Sovit gott har jag verkligen gjort vill jag lova. 
Snart dags att kliva ur sängen för att göra
sej i ordning och åka till arbetet. :)
När man slutat idag kommer Fredrik och
ungarna till arbetet och möter upp mej och så
ska vi gå å käka någonstans, köpa julklappar
och sen hem och fixa med allt inför dagen i morgon..
Fördelen med oss är ju att ingen av oss är
speciellt hysteriska över detta med julen 
så det blir nog bra ändå. Hahaha! ;)
Så länge ungarna känner att det är
jul så skiter jag lite i vilket. :)
 
****************
 
Min helg! :)
 
 
Näh, dags att sätta fart!
Hej me er! :)
 
mami
2013-12-23 @ 08:56:43

Härligt ha en trevlig shopping tur idag,fick du min önskelista haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0