Shit..!

Drömde att Majsan hade ordnat värsta 
överraskningspartyt för mej där alla
mina gamla klasskamrater från
låg/mellan och högstadiet var med..
Det var en jätte märklig dröm faktiskt. 
..och festen utspelades på min arbetsplats,
men vi hade tillgång till typ hela nordstan, fast
allt förutom McDonald'srestauranger som
låg  lite överallt var ju stängt. :-/
 
Sen spårade allt ut för att vissa inte kunde bete
sej så då tog jag, Majsan och några utav folket
som var med på festen ett flyg till
Danmark och festade lite till. 
(Ett flyg helt sonika också..?)
Men på vägen hem blev det varm och jobbigt på
planet så jag och en "tant" hoppade bara 
ur planet på landningsbanan innan 
planet ena stod helt stilla..
 
..och sen vaknade jag av ett ryck 06:00 
för att jag drömde/trodde det blev strömavbrott. 
Men det var det inte. 
Jaja, nu är jag ju vaken i alla fall. ;)
 
Så upp och hoppa och sätta lite fart..
Ha en go dag gubbar!
 
mami
2013-12-11 @ 08:48:46

Drömtyda, du e väl för go med dina drömmar. Då har du sovit gott inatt. Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0