Nattinatt!

Tja, det fick allt bli lite ny 
kulör i kalufsen ikväll i alla fall. :) 
 
 
..och så har man haft myskväll med mej själv 
i afton efter att sniglarna bäddades ner i sina sängar. :)
 
(Juligt men mysigt!)
 
..dock var det en liten kille här som sover lite
oroligt ikväll (?) och som nyss kom upp, för andra
gången och frågade om han inte kunde 
få sova med mej i min säng. 
(och jag som är sån "sängbarnsrasist")
Men han verkade ju lite orolig och 
frågan hade kommit upp med honom
två gånger ikväll redan, så det fick väl 
var lite okej inatt då! ;)
Så nu ligger han här bredvid mej 
och snusar så gott min lilla tomtenisse. <3
 
..och det tänker jag också göra nu!
Så nattinatt!
 
emma
2013-12-15 @ 00:11:48
URL: http://forskalle.blogg.se

Ååh vad mysigt du har gjort det med all julpynt!:)

mami
2013-12-15 @ 11:24:26

ibland kan det också vara skönt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0