Mysko!

 
Go'morgon gubbar!.
Hoppas alla har överlevt snön och stormen.
 
(bild och bildtext är inlagt i efterhand)
Idag när man kilar ut kändes det dock lite 
futtigt att säga att det var snöstorm igårkväll.. 
Bilder 1 från igår (innan det var i sitt esse)
ser ju ut som att vi skulle få ordentligt
 med snö och kaos, likt 1995, eftersom
snön på första bilden la sej snabbt! 
Men så ser man ju liksom bild
nummer två, tagen nyss. :-/
Äh, om det nu ändå skulle komma snö,
då får det ju komma ordentligt,
så som det gjorde i November -95!
Det kallar jag snökaos! ;)
 
********************************
 
Aaså, vad mysko..
..inatt har jag inte sovit många timmar
(typ 4-5 timmar)
ändå vaknade jag utav mej själv 06:01. 
12 minuter innan klockan ens ska till att börja ringa. 
Till och med är jag typ pigg liksom.. ;-/
Konstigt må jag säg!
Men men, det slår la tillbaka om en liten stund
eller lagom till man kommit fram till jobbet typ.
Inte okej i så fall! 
..om man nu ens kommer till jobbet!
Har inte kilat ut ännu så vet inte hur mycket snö
det har kommit, vet bara att det var mycket igårkväll. 
..och man vet ju hur Västtrafik funkar. :-/
Tre flingor snö och man får panik, ställer in turer osv. 
Så ja, vi får väl se. ;)
(Lägger upp en bild på skiten så fort
jag klivit ur sängen..)
Vilket det typ är dags att göra nu!
Man har ju lite att pilla med så här på morgonkvisten. ;)
 
 
..så ha en underbar
fredag gott folk!
Hej me er!
 
 
mami
2013-12-06 @ 08:11:25

Du med puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0