Lördag

 
Ja, go'morgon gubbar!!
Hoppas ni har sovit lika gott som jag har.
 
..men att jag skulle sova gott inatt var 
det egentligen ingen tvekan om.
För shit, gårdagen asså!!
Det var ruggit mycket att göra på
jobbet vill jag lova!
Helt gaaalet mycket folk. 
..men det blir garanterat värre idag! :-/
 
Nu känner man lite att man ångrar att man sa ja
när chefen frågade om jag kunde jobba idag. ;)
Men äh, det går nog bra! 
Gäller bara att inte stressa upp sej
så som jag så lätt gör..
Men det går ju liksom ändå inte att
vara på tre ställen samtidigt. 
Så genom att stressa så i onödan drabbar ju
bara mej och egentligen min kollegor negativt..
För hellre att jag tar 1 sekund längre tid på mej
i matsalen men jobbar hela mitt pass än att
jag stressar sönder mej och att det då kanske
går någon sekund snabbare men att jag 
då måste avbryta och åka hem på grund av
att min migrän knackar mej på axeln. 
Så nä, lugn och fin!! :)
 
Men nu får jag stressa långsamt här
så jag hinner med allt innan
det är dags att åka. 
Hejsvejs!
 
mami
2013-12-21 @ 07:46:04

Det klarar du galant hör av mig sen puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0