Fredag

 
Go'morgon!!!
 
Shit vad jag har sovit tungt inatt. 
Ni vet så där tungt så att det knappt ens
känns att man har sovit något..typ.
..och man vaknar med lite tung huvudvärk. 
Ja lite där är jag nu. :-/
Men gott har jag väl uppenbarligen sovit då!
 
Igår jobbade jag såklart. ;)
Och efter jobbet skyndade jag hem,
för klockan sju kom Lina för
lite häng och nagelfix.  
Men det blev lite för mycket häng
och naglar som inte gjorde som vi ville
så vi hann bara göra ena handen igår eftersom 
Lina var tvungen att åka till jobbet vid tio. 
Men det innebär ju att jag får kramas ikväll igen. ;)
 
Och idag gubbar är det ju fredag!!
I vanliga fall brukar jag skriva att det är 
sista arbetsdagen för denna vecka, men 
inte denna gången. Nopp! Jag ska nämligen
jobba några timmar i morgon också. :)
Lite skönt eftersom det går bort så många
dagar denna månaden.
 
Men nu ska jag sätta lite fart här. 
..så man hinner med allt man ska göra innan 
det är dags att åka till jobbet. 
Så ha nu en go fredag gott folk!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0