Borta!

Så, nu är julen bortplockad och nerstoppad i källaren.
Riktigt gött!! 
Nu ser mitt hem ut som jag vill att det ska se ut igen! :)
Bara stjärnorna kvar i köket, mitt sovrum och i vardagsrummet.
Men det är ju fint så dom kan få vara kvar nån vecka till. ;)
 
 
Känns som att dagarna går väldigt långsamt nu mera..
Kanske kan bero på att man går upp tidigare, äter frukost, gör
sej i ordning och sätter igång med det man ska göra nu för tiden.
..till skillnad från innan man började jobba och hade rutiner.
Nu vet man ju liksom att man bara har sina lediga dagar på sej att få
gjort allt, för på vardagarna hinner man ju ingenting längre, ;)
 
..men som sagt, det hör ju inte till vanligheten att jag har
lyckats gjort typ allt på dagordningen innan klockan ett på dagen. ;)
 Känns förvisso väldigt bra, men vad ska man göra av resten av dagen då?
Jag menar, jag har ju redan (städat bort julen och varit i källaren) dammsugit,
plockat lite, ställt i ordning sakerna som man hade ställt lite malplacerat för
att få plats med julprylarna, plockat i ordning på barnens rum och diskat.
Äh, det ger väl sej..
Nu är det ju dags att fixa lite lunch i alla fall.
..och så skulle nog både Lina och Julle komma förbi idag också. :)
 
Så så är det med det!
Ha en go Lördag gott folk!
 
 
mami
2013-12-28 @ 19:37:06

ut o gå e trevligt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0