2013-12-09

 
Go'morgon gubbar!!
Då vaknade man en kvart innan
klockan idag också.. :-/
Mysko det där! Jag som är så morgontrött liksom?!
Kanske har mamma och Hoffa lite rätt?!
Skulle aldrig erkänna att dom har det, man kanske?! ;)
 
 
I alla fall har jag haft en skön helg! 
Riktigt skön!
Galenskaper i fredags, myspys hela lördagen
och storstädning och snigelhemkomst igår. :)
..och lite annat smått och gott! ;)
 
Näh, nu är det dags att gå upp och sätta fart. 
Man har ju inte bara sej själv att tänka på
på mornarna denna veckan. ;)
 
Så hej me er! 
 
mami
2013-12-09 @ 11:42:53

Ha ha vad e det jag sagt nu då? eller föresten så säger jag ju så bra saker ha ha.. Ha en go dag på jobbet. kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0