Sen sist!

Förra Torsdagen cyklade jag och Nicke till
Västra Långevattnet så Nicke fick fiskat lite.
Dock blev det ingen fisk, men det var mysigt ändå! :)
 
Min kärlek in action. <3
 
I Lördag åkte vi in till stora staden och Kulturkalaset. 
Det blev någon cider/öl var i parken njutandes
utav det underbara vädret! :)
 
I Onsdags började min Stora tjej 0:an minsann! <3
 
Här är hon på väg att gå igenom porten. :)
Thea och granntösen Andrea :)
 
Lek med stor boll.. ;)
 
Thea in action ;)
 
..och eftersom Nicke jobbade och han missade Theas 
skolstartfest tyckte Tonni så synd om honom att Tonni absolut 
tyckte att vi skulle hålla en egen fest för Nicke. :)
Sötaste, snällaste lilla Tonni! <3
Så vi gjorde en av Nickes favorit middag, Tonni köpte muffins
och glass, Tonni, Thea och jag målad varsin teckning,
vi tände ljus och blåste ut lite serpentiner på bordet. 
Gissa om Nicke blev jätteglad!? :))
 
Igår när snuttan var på väg till sin allra första skoldag. :)
 
Också från igår..
Lina kom och fixade klorna innan hon drar till turkland på bröllopsresa. :)
 
Så här mysiga var mina killar strax före sju i morse <3
 
"Men hum.. Tänker du ta kort varje dag när jag går till skolan eller..!?"
 
"..men ta kort på min fina fläta istället mamma" 
 
Det var det om detta..
Hejsvejs!
 
mami mormor
2013-08-23 @ 21:44:06

Stora fina stolta Thea, skola, det är ju inte klokt, så fort allt går..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0