Lördag

Ja då var det lördag helt plötsligt..
Jag sitter fortfarande i pyjamas och känner lugnet,
Nicke jobbar heldag (igen) och är liksom inte hemma förrän vid tio ikväll.. :(
Och än så länge är min dag rätt planlös. 
 
Igår hade jag Lina på besök.
Vi åt sushi och fixade till henne klor. :)
 
(Bilden gör inte riktigt rättvisa av färgen faktiskt)
Men dom blev himla fina. :)
 
 
..i morgon kommer mina små sniglar hem igen. :)
 
Och nu i veckan börjar verkligheten.
Dagis för Tonni och inskolning i skolan för min stora Essi.
Herre min get, hur gick det till liksom!? :-/
Känns ju som om hon nyss fyllde 1 år typ..! Men nejnejnej. <3
 
Jaja så kan det gå.
Tack och hej så länge!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0