Gah!

Vad hände med sovmorgon på helgen..?!
Sådär kul att mina små mördarsniglarna tyckte
att dom skulle vakna före sex på en lördag..
..nu har jag försökt få dom att somna om i över
en och en halv timme men icke..
 
Hur kan dom liksom inte själva vilja sova längre..?
Jag menar:
1. Det är ju tvärgött att sova,
2. Man blir betydligt mycket gladare och får
en mkt trevligare mamma om man och hon
har fått sova till iaf halv åtta-åtta,
3. Man orkar leka mer, gnäller mindre och får
därmed göra mer..
Så vad är problemet?! Gah!
 
 
Jaja, i morgon åker barnen till sin far i en vecka, 
så jag får väl passa på att sova då. ;)
Problemet är ju bara att jag sällan brukar kunna
sova så länge när jag är barnledig.. :-/
Men men..
 
 
Då är frågan vad man ska hitta på idag..
Nicke jobbar heldag och jag lär ju
vara en smula trött här idag. ;)
Äh, vi får la se vad som händer..
 
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0