2013-08-01

 
 
Det är liksom redan första Augusti idag!?
Vart har detta året tagit vägen?!
Ja aa, herre min get vad tiden går..
 
 
Igår hade vi min underbara syster och min
fina systerdotter på besök!
Så mysigt!
Alicia adopterade Nicke som sin favorit direkt. 
..till mosters stora besvikelse. ;)
Jag fick ju muta ongen med glass för att ens få en puss ju. ;)
Men va fan, hon är ju för söt och moster älskar dej ändå Alicia! <3
 
 
Vackra lilla varelse! <3
 
Sen åkte jag och kärleken till Kvastekulla.
Vi rensade lite ogräs och tände ljus hos Görel,
likaså hos pappaRoy som också fick ett litet blomsterarrangemang  
eftersom han igår skulle fyllt 58 år. <3
 
Saknar och älskar dej pappsen! <3
 
Saknar och tänker på dej Görel! <3
 
..och tyvärr har vi lite för många att hälsa
på på just detta tråkiga sätt. :(
 
 
*******************************
 
Måste dela detta här också känner jag..
Sjuka människor!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17215381.ab
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0