V.16

Ja då var det måndag och ännu en ny vecka.
Känns ju inte som att den börjat så vidare värst bra.. :-/
Nä, äckelhuvudvärk även idag. Gah!
Fast värre var det ju igår..
Vaknade precis i starten av ett dundermigränanfall.
Högerarmen var bortdomnad, ena kinden lika så och läpparna och
tungan surrade som det värsta, och en halvtimme senare kom huvudvärken med besked. 
Det var ju bara att trycka i sej sprayen och lägga sej för att försöka
sova bort skiten, men det var ju inte det lättaste när jobbargubbarna
stod och borrade och bankade på utsidan samtidigt som illamåendet smög sej på..
Och jisses som jag spydde!
Vem fan kom på att kräkningar skulle ingå i migränen..!?
Den jäveln har ju helt missat att man helt vill göra så lite
kroppsliga ansträngningar som möjligt när huvudet värker till max! :-/
Men men, jag överlevde denna gången också i alla fall..
Så efter den hemskedagen igår får man väl vara tacksam för att man bara har lite huvudvärk idag.
 
 
Nu ska jag alldeles strax klä på mej och knalla ner till Sävedalen för att möta Jaana.
Vi ska nämligen besöka ett tryckeri som ligger där för att se
om det kanske kan vara något för mej att vilja jobba med. 
Jag vet ju nämligen inte riktigt vad jag vill bli när jag blir stor ännu. ;)
Men detta kanske kan vara något.. 
 
Äh hej me er gott folk! :)
 
Anonym
2013-04-15 @ 20:46:40

Träffar Niclas aldrig sin son?

Svar: Jodå det är väl klart han gör. 10 dagar i veckan. Stor kram på dej Anonym! :)
Sanne Frydebo

Helena
2013-04-16 @ 08:23:14

Om man skulle hitta på något för att försöka förstöra så hade det väl fan vart bättre att hitta på något som att nån vart otrogen eller så men att hitta på ett barn till en kille alla känner som en bra kille som älskar sin familj över allt annat, det är fan det lägsta jag vart med om!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0