Torsdag!

Nämen go'morgon!
Idag skiner minsann solen!
Jippi vad man genast vaknar mycket gladare. :))
 
 
Nu ska jag strax gå till dagis med mina små söta och sen
ser jag inte dom förrän nästa torsdag igen. :(
Dom ska nämligen få ännu en hel vecka hos sin pappa.
Det är förvisso jätte bra för både dom och Fredrik såklart, men jag
saknade dom faktiskt jätte mycket sist, så vi får väl se hur det går denna veckan. ;)
 
..och efter jag lämnat barnen ska jag gå iväg på ett litet "uppdrag". ;)
Det ska bli oerhört spännande. Men jag tror att
det kommer gå hur bra som helst!
Jag är ju liksom jag! ;)
 
Ja och senare i eftermiddag bär det ju av till
stora staden med Nicke och Majsan!
För idag är det fotboll.
IFK - Malmö FF
 
 
Men va fan, ha det gött gott folk!
Njut av dagen och solen! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0