Spännande..

Min karl är inte riktigt klok ska ni veta..
Vi var ju på Blåvittshopen idag, och jisses vad han gick loss.
Biljetter, mobilskal, keps, tröjor till barnen, ..och till och med till mej. :-0
Så i morgon ska visst jag också spökas ut. Haha!
 
Tack älskling, dom var jätte fina! :)
 
Theas tunika och Tonnis tröja. :)
 
 
Nu ska jag börja med maten för snart kommer Nicke och Thea hem.
Dom har varit på Allum och köpt hörselskydd minsann.
Man kan säga att min lille älskling går in helhjärtat för det här. ;)
 
Och idag har min underbara mamma varit och köpt våra
tapeter som vi ska ha i vardagsrummet! :))
Tjoho! Nu är snart vårat hem precis som vi vill ha det. 
Underbart! 
 
Men va fan, hej me er! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0