Så gick det!

Vi hade en riktigt mysig lördagkväll igår.
Barnen var lite spända och längtade jätte mycket till matchen idag, 
men dom kunde tillslut komma ner i varv och njut lite hos varsin vuxen i soffan.
 
Titta så mysiga mina killar var.
Helt inne i "Prinsessan och Grodan" ;)
 
..och så kom då äntligen söndagen som alla hade längtat så efter.
 Okej, jag erkänner, lite jag också faktiskt. ;)
Det var ju ändå första gången jag skulle på en fotbollsmatch. 
 
 
Jag är redo!
 
..vi är redo!
 
Nu börjar det vilken sekund som helst..
 
Klacken mittemot! 
 
Och gissa vilka som vann..?
Jodå, IFK! 2-0 
Det var ju bara för att jag var där,
det hoppas jag ju att alla inblandade begriper! ;)
(Jo visst..)
Näh gott folk, jag tänker inte erkänna att det var kul,
men jag kan väl erkänna att det i alla fall inte var tråkigt då dåh.. ;)
 
Nu ska jag göra mina små sniglar klara för sängen.
Sen blir det mys i soffan med min underbara älskling! <3
 
Slut för idag, tack för idag!
 
mami
2013-04-07 @ 20:30:21

Lycka på hög nivå, ni var sååå fiiina allahopa

Svar: Tack Mami! Å du var så fin som lyckades få tag i våra tapeter å kom hit med dom! :))
Sanne Frydebo

mami
2013-04-08 @ 08:42:27

ja jag e världens bästa,, heja mig puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0